Loppishjälp-hitta loppis i Fjärås/Kungsbacka i helgen!


Nu är det panik.

I helgen kommer la La famiglia och jag planerar att ta med dem på en liten utflykt. Tänkte att vi skulle åka till Tjolöholms slott i Fjärås och sedan till några loppisar i närheten. Men jag kan inte hitta en enda loppis!

Jag besökte någon stökig loppis där nere för några år sedan men kan inte minnas vart det var och det borde väll finnas en mängd.

Tacksam för hjälp! Även om andra utflyktsställen med loppistema i Västra Götalandsregionen, inte så långt ifrån Göteborg.

Kommentarer
Postat av: moa

hey vad hände med blogguppdateringarna? jag vill se mer loppisfynd och jitterbuggtips och kanske frisyrtutorials eller musiktips eller hundbilder :)

2010-05-11 @ 15:52:51
URL: http://smittenkittenblog.blogspot.com
Postat av: Malin

Oj, förlåt. Trodde inte jag hade några läsare. Lovar uppdatera snart snart. Har massor att delge er. :)

2010-06-08 @ 00:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0